تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 21:05
کد خبر : 113468

اموال مردم یا اموال دولت

اموال مردم یا اموال دولت

” اموال مردم یا اموال دولت ” در خبرها شنیدیم که : (مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود /

” اموال مردم یا اموال دولت ”

در خبرها شنیدیم که : (مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند)

روسای محترم سه قوه ، آیا فراموش کرده اید که در مورد اموال بیت المال و مردم حرف می‌زنید نه اموال شخصی دولتمردان ؟

این اموال مربوط به آحاد مردم ایران است که بر اساس وکالت خود و جهت صیانت از سرمایه کشور آن را به مجلس و رئیس جمهور سپرده اند و نه کس دیگری و البته آن را هم از طریق مصوبات قانون که اختصاصا به مجلس شورای اسلامی اجازه وکالت داده اند .

روسای محترم قوا شما بر اساس کدام قانون مصوب مجلس اموال مردم و بیت المال مسلمین را می‌خواهید بفروش برسانید ؟

کدام قانون به شما اجازه داده است که قوانین مغایر با مصوبه خودتان را تعطیل کنید ؟

چطور بدون قانون ، قوانین مصوب قبلی را موقوف الاجرا می‌کنید؟

مگر هفت نفر می‌توانند بدون قانون اموال امانت بیت المال و مردم را که نزد یک دولت است را بفروش برسانند ؟

اگر دولت های قبلی این سرمایه ها را فروخته بودند که چیزی برای شما جهت فروش باقی نمی‌ماند و حتما آنان را مذمت می‌کردید .

آیا دولت بعد از شما به این سرمایه ها و اموال احتیاج ندارد ؟ فکر نمی‌کنید مورد شماتت و مذمت نسل های بعدی و دولتهای منتخب بعدی قرار بگیرید ؟

آقایان عزیز شما مستاجران این ملتید و مردم صاحبخانه شما هستند ، چگونه مال استیجاری و امانت مردم را قصد فروش دارید ؟ در قانون به این کار شما می‌گویند ‘ فروش مال غیر ‘ و برای آن مجازات تعیین شده است .
آیا با یک بند مصوبه که می‌گوید : اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند ، می‌خواهید این ۷ نفر را از پیگرد قانونی فروش مال غیر مبرا کنید ؟

تا دیر نشده است این تصمیم را ملغی کنید و اگر این تصمیم نیاز و مصلحت کشور است این امر و تصمیم را به مجلس شورای اسلامی واگذار کنید تا پس از بحث و بررسی در فضای علنی و بازخورد گیری از موکلین توسط وکلا ، از طریق قانون شفاف و روشن این موضوع عملی گردد .

مجلس شورای اسلامی و تک تک نمایندگان اگر پیگیر لغو این مصوبه نباشند باید مورد مواخذه موکلین خود قرار بگیرند و فکر نمایندگی مردم در دوره بعد را از ذهن خود دور کنند .

 

م/طلایی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....