تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 14:49
کد خبر : 95070

امروز؛ پرحجم ترین ترافیک صبحگاهی در هفته جاری

امروز؛ پرحجم ترین ترافیک صبحگاهی در هفته جاری

سرهنگ علی اصغر شریفی بزرگراه‌های شهید همت، شهید نواب صفوی و خیابان آزادی را دارای سنگین‌ترین حجم ترافیک صبحگاهی در روز جاری اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی پلیس این است که این وضعیت تا قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز به حالت عادی بازگشته و تردد در تمامی معابر تهران به شکل روان انجام شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی بزرگراه‌های شهید همت، شهید نواب صفوی و خیابان آزادی را دارای سنگین‌ترین حجم ترافیک صبحگاهی در روز جاری اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی پلیس این است که این وضعیت تا قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز به حالت عادی بازگشته و تردد در تمامی معابر تهران به شکل روان انجام شود.

اقتصاددان: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران را تشریح کرد و از رانندگان خواست که از مسیر اضطرار بزرگراه‌ها و تونل‌های شهری تردد نکنند.

سرهنگ علی اصغر شریفی ، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در آخرین چهارشنبه تیرماه سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی از مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین اعلام ماموران مستقر در معابر حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر و بزرگراه‌های داخلی شهر تهران شکل گرفته و می‌توان گفت که ترافیک صبحگاهی امروز، پرحجم‌ترین ترافیک صبحگاهی در هفته جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از صبح امروز در معابر و به خصوص معابر دارای بار ترافیک صبحگاهی مستقر شده‌اند تا نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کنند، گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از نیروی زمینی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از خروجی بزرگراه امام علی (ع) و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی پرحجم و نیمه سنگین است.

شریفی ادامه داد: در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب از جهانتاب، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، مسیر غرب به شرق آزادراه کرج – تهران از پل شرقی و در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج از قبل از پل صنایع هوایی نیز وضعیت مشابه گزارش شده و شاهد بار ترافیکی صبحگاهی در این معابر هستیم.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بزرگراه شهید ستاری و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی گزارش شده است، گفت: در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح، خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از قبل از استاد معین و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی بزرگراه‌های شهید همت، شهید نواب صفوی و خیابان آزادی را دارای سنگین‌ترین حجم ترافیک صبحگاهی در روز جاری اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی پلیس این است که این وضعیت تا قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز به حالت عادی بازگشته و تردد در تمامی معابر تهران به شکل روان انجام شود. اما احتمالا در ساعات عصر نیز شاهد ترافیک پرحجم عصرگاهی باشیم که در همین راستا لازم است شهروندان عزیز زمان سفر و رفت و آمد خود را مدیریت کنند.

شریفی با بیان اینکه متاسفانه در مواردی دیده شده که برخی از رانندگان در هنگام ترافیک اقدام به عبور از مسیر اضطراری در بزرگراه‌ها و به خصوص تونل‌های شهری می‌کنند، خاطرنشان کرد: تردد در لاین اضطرار ممنوع بوده و مشمول جریمه رانندگی است. اما علاوه بر جریمه این مسئولیت اجتماعی رانندگان محسوب می‌شود تا با بازگذاشتن لاین اضطرار که برای عبور وسایل نقلیه امدادی و انتظامی مانند پلیس، آمبولانس، آتش‌نشانی و … است، مانعی در نجات جان دیگر شهروندان نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....