تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 22:07
کد خبر : 105910

الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

قیمت دلار در بازار امروز به ۳۲ هزار و ۹۳۰ تومان رسید. بازار سکه هم شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود . اقتصاددان: قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۸ آبان ماه پشت مرز ۳۳ هزار تومان به نوسان پرداخت . اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی امروز

قیمت دلار در بازار امروز به ۳۲ هزار و ۹۳۰ تومان رسید. بازار سکه هم شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود .

اقتصاددان: قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۸ آبان ماه پشت مرز ۳۳ هزار تومان به نوسان پرداخت . اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی امروز نسبت به عصر دیروز رنج بود اما در نیمه ظهر اندکی رشد کرد و به ۳۲ هزار و ۹۳۰ تومان رسید.

آرامش ارزی در بازارهای همسایه

از نگاه معامله گران آرامش ارزی هرات در بازار امروز موجب شد که دلار انرژی کافی برای ورود به کانال ۳۳ هزار تومان را نداشته باشد. نرخ دلار هرات امروز در مقایسه با دیروز ثابت بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار هرات امروز مانند روز گذشته در محدوده ۳۲ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر نرخ دلار سلیمانیه هم اندکی نزولی بود. قیمت دلار در بازار امروز در محدوده۳۲ هزار و ۱۲۰ تومان مبادله شد که نسبت به دیروز ۴۰ تومان پایین تر بود.

نرخ حواله درهم امروز ۹ هزار و ۱۳۰ تومان بود که در مقایسه با روز قبل نوسان محدودی را نشان می دهد.

قیمت طلا رشد کرد

قیمت اونس طلا در بازار دیروز در حدود ۳ دلار بالا رفت و در محدوده ۱۶۴۶ دلار معامله شد . در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز برخلاف دیروز رشد کرد. قیمت طلا امروز ۳ هزار و۵۰۰ تومان بالا رفت و به ۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

قیمت سکه امامی در بازار امروز به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت. هر قطعه سکه امامی امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل ۲۴ هزار تومان پایین تر بود . سکه در نیمه ظهر دوباره به کانال ۱۵ میلیون تومان برگشت . ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۷۸۰ تومان بود و حباب سکه در محدود ه ۱۷ درصد قرار داشت .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....