«کیسون»: شرکت کیسون با نماد معاملاتی «کیسون» از انعقاد قرارداد (گروه الف) انجام عملیات اجرایی پارکینگ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد. بر این اساس قرارداد انجام عملیات اجرایی پارکینگ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با زیربنای تقریبی ۱۷هزار و ۲۰۰مترمربع به روش Top-Down به مبلغ ۹/ ۱۷۰میلیارد تومان در تاریخ ۱۴/ ۶/ ۱۴۰۰ بین شرکت کیسون با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منعقد شد. تاریخ موثر اجرای قرارداد ۲۸/ ۰۶/ ۱۴۰۰ و نحوه تسویه متناسب با پیشرفت کار و ارائه صورت وضعیت ماهانه توسط پیمانکار و پرداخت خالص صورت‌وضعیت توسط کارفرما مطابق با قرارداد اعلام شده است. «کیسون» در زمینه مهندسی، تدارک، اجرا و مدیریت طرح‌‌‌ها و پروژه‌‌‌ها در پنج گروه مسکن، آب و فاضلاب، مترو و ریلی، نفت، گاز و صنعت و سیویل و ساختمان، اجرای طرح‌‌‌ها با مشارکت دیگران، سرمایه‌گذاری برای اجرای هر نوع طرح اقتصادی و نمایندگی شرکت‌های خارجی فعالیت دارد.

«لوتوس»: شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد «لوتوس» طی اطلاعیه‌‌‌ای از پذیرش تعهدات جدید (گروه ب) خبر داد. بر این اساس شرکت متعهد به پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد شرکت نیروی برق آبادان به ‌‌‌مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از تاریخ ۲۹/ ۰۶/ ۱۴۰۰ و با سررسید ۲۸/ ۰۶/ ۱۴۰۲ شد. درآمد تعهد پذیره‌نویسی مبلغ ۵/ ۱ میلیارد تومان و درآمد بازارگردانی طی دو سال ۵/ ۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

«ثاخت»: شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با نماد «ثاخت» از برگزاری مزایده عمومی نوبت دوم فروش مالکیت و سرقفلی رستوران مجتمع تجاری تفریحی سعدی شیراز (گروه ب) خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در نظر دارد مالکیت و سرقفلی رستوران طبقه هفتم مجتمع تجاری تفریحی سعدی واقع در خیابان عفیف آباد شهر شیراز به مساحت ۷/ ۸۳۷ مترمربع را از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط با قیمت پایه ۵/ ۳۹ میلیارد تومان و با مشخصات مندرج در اسناد مزایده اصلاحی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند. بر این اساس کلیه متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده، از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس: www.icd.co.ir اقدام و پاکت پیشنهاد خود را لاک و مهر شده و طبق دستورالعمل مندرج در شرایط عمومی مزایده تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۶/ ۷/ ۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه هشتم، پلاک ۱۱، طبقه هفتم تحویل و سوالات احتمالی خود را با شماره تلفن ۸۸۵۰۵۳۴۷-۰۲۱ مطرح کنند. سپرده شرکت در مزایده چک صیادی یا اوراق سفته معتبر بانکی معادل یک درصد قیمت پایه مزایده معادل رقم ۳۹۵ میلیون تومان و شرایط پرداخت حداقل ۱۵ میلیارد تومان به عنوان پیش‌پرداخت نقدی در زمان عقد قرارداد و مابقی اقساط بر اساس بهترین پیشنهاد و حداکثر ظرف ۱۸ ماه با کارمزد سالانه ۱۸ درصد اعلام شده است. ضمنا پرداخت نقدی در اولویت است. زمان بازگشایی پاکت‌‌‌ها ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۰۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان تعیین شده است. ضمنا شرکت در پذیرش یا رد هرگونه پیشنهاد مختار و کلیه هزینه‌‌‌های کارشناسی، انتشار آگهی و… به عهده برنده مزایده است.