تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 19:48
کد خبر : 6977

افزایش ۲برابرى عرضه میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار/ میوه ارزان مى‌شود

افزایش ۲برابرى عرضه میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار/ میوه ارزان مى‌شود

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ مصطفى دارایى نژاد درباره وضعیت میوه تنظیم بازار شب عید بیان کرد: خوشبختانه تولید میوه نسبت به سال‌های گذشته دو برابر بیشتر شده و به این ترتیب عرضه هم افزایش خواهد یافت. او همچنین از آغاز توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید از شب گذشته با

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ مصطفى دارایى نژاد درباره وضعیت میوه تنظیم بازار شب عید بیان کرد: خوشبختانه تولید میوه نسبت به سال‌های گذشته دو برابر بیشتر شده و به این ترتیب عرضه هم افزایش خواهد یافت.

او همچنین از آغاز توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید از شب گذشته با نرخ مصوب خبر داد و گفت: نرخ مصوب سیب و پرتقال شب عید شش هزار تومان است که البته نرخ میوه‌های تنظیم بازار شب عید عادلانه نیست زیرا قیمت میوه در میادین کمتر از این رقم است و توزیع با این نرخ منجر به گرانی می‌شود.

دارایى نژاد با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند خاطرنشان کرد: میدان‌مرکزی میوه و تره بار از ابتدا تا پایان تعطیلات عید به جز روز اول فروردین باز است.

او همچنین با اشاره به تاثیر جو روانى کرونا بر بازار میوه اظهار کرد: طى چند روز گذشته انتشار خبر قرنطینه شدن تهران منجر به رشد بهاى میوه شد که با افزایش عرضه، قیمت‌ها نیز ارزان خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....