تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 19:31
کد خبر : 107896

افزایش ۱۲ میلیون تومانی «هایما S7 پلاس» در بازار + جدول قیمت

افزایش ۱۲ میلیون تومانی «هایما S7 پلاس» در بازار + جدول قیمت

رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۲۸ آبان «هایما S7 پلاس» با رشد ۱۲ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد. اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «هایما S7 پلاس»، «تارا دنده ای» و «دنا معمولی» در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر پرطرفداری های ایران خودرو

رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۲۸ آبان «هایما S7 پلاس» با رشد ۱۲ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد.

اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «هایما S7 پلاس»، «تارا دنده ای» و «دنا معمولی» در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر پرطرفداری های ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شده اند. به گفته فعالان بازار خودرو استپ قیمتی خودرو در آخرین روزهای هفته موجب شد تا امروز با رشد قیمت محصولات ایران خودرو روبرو شویم.

از سوی دیگر امروز نرخ دلار هم نوسان اندک رو به بالا داشت که این امر هم بر رشد قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» امروز بدون تغییر در بازار ۳۶۴ میلیون تومان قیمت خورد و «هایما S7پلاس» هم امروز رشدی ۱۲میلیونی داشت و در بازار میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومانی شد. اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» با افزایش سه میلیونی در بازار ۴۴۵ میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز شاهد افزایش سه میلیون تومانی «دنامعمولی» در بازار بودیم و این خودرو در بازار ۴۲۸ میلیون تومان قیمت خورد؛ اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار ۵۷۱ میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر در بازار ۴۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 افزایش 12 میلیون تومانی «هایما S7 پلاس» در بازار + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....