تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 19:26
کد خبر : 35748

افزایش سرمایه وسکاپ و قهمگت

افزایش سرمایه وسکاپ و قهمگت

دو شرکت قندی و سرمایه گذاری از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۶۵۰ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر دادند. اقتصاددان:  دو شرکت قند هگمتان و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۶۵۰ و ۱۰۰ درصدی

دو شرکت قندی و سرمایه گذاری از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۶۵۰ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر دادند.

اقتصاددان:  دو شرکت قند هگمتان و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۶۵۰ و ۱۰۰ درصدی از دو محل خبر دادند.

براین اساس، “قهگمت” در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۴۱ به ۳۰۷٫۸ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و سرمایه شرکت شود.

همچنین “وسکاب” درصدد است سرمایه فعلی را از ۶۰۰ میلیارد تومان به ۱٫۲ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری ها اعمال خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....