تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 - 17:13
کد خبر : 127586

افزایش دوباره قیمت طلا

افزایش دوباره قیمت طلا

طلا تا حد زیادی با افزایش مجدد پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو در جلسه ژوئن افزایش پیدا کرد. اقتصاددان: قیمت طلا و مس در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کردند. بازارها در آستانه انتشار داده های کلیدی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای نشانه های بیشتر وضعیت اقتصاد آمریکا کاهش

طلا تا حد زیادی با افزایش مجدد پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو در جلسه ژوئن افزایش پیدا کرد.

اقتصاددان: قیمت طلا و مس در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کردند. بازارها در آستانه انتشار داده های کلیدی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای نشانه های بیشتر وضعیت اقتصاد آمریکا کاهش یافتند، اگرچه هر دو فلز در این هفته بهبودی قوی را نسبت به پایین ترین سطح اخیر نشان دادند.

طلا تا حد زیادی با افزایش مجدد پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو در معاملات ژوئن افزایش پیدا کرد.

چشم‌انداز ضعیف‌تر برای دلار باعث شد تا جریان‌هایی به سمت طلا افزایش پیدا کند و به بهبود قیمت‌ها از پایین‌ترین سطح دو ماهه کمک کرد. اما فلز زرد در روز جمعه شاهد برخی تثبیت‌ها بود، زیرا احتیاط پیش از داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه می آغاز شد.

هر اونس طلا با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۹۷۶ دلار و ۳۶ سنت رسید، در حالی که معاملات آتی طلا پس از عبور کوتاه مدت از سطح ۲هزار دلار در روز پنجشنبه با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۹۹۳٫۶۰ دلار در هر اونس رسید. هر دو ابزار در این هفته بین ۱٫۵ تا ۲٫۵ درصد افزایش داشتند.

افزایش دوباره قیمت طلا

آینده روشن برای بیت‌کوین

بر اساس اعلامیه های اخیر، علیرغم کاهش ۴۴ درصدی سود استخراج بیت کوین (BTC) در سال گذشته، برخی از شرکت های استخراج بیت کوین به ساخت و افزایش تولید ادامه داده اند. از آنجایی که بیت کوین همچنان در تلاش است تا به سطح مهم روانشناختی ۲۸هزار دلار نزدیک شود، دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) شروع به نشان دادن نشانه های مثبتی کرده است که نشان می دهد افزایش بیشتر ممکن است تا پایان ژوئن برای بیت‌کوین اتفاق بیفتد.

افزایش دوباره قیمت طلا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....