تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 18:32
کد خبر : 9030

افزایش دمای هوا در پیش است/ تهرانی‌ها در انتظار گرمای ۳۰درجه باشند

افزایش دمای هوا در پیش است/ تهرانی‌ها در انتظار گرمای ۳۰درجه باشند

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اظهار کرد: برای چند روز آینده بارش هایی در نوار شمالی به خصوص شمال غرب کشور خواهیم داشت و عمده پدیده قابل ملاحظه در روزهای آینده افزایش دما است. این افزایش تا یکشنبه آینده یعنی ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. وی

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اظهار کرد: برای چند روز آینده بارش هایی در نوار شمالی به خصوص شمال غرب کشور خواهیم داشت و عمده پدیده قابل ملاحظه در روزهای آینده افزایش دما است. این افزایش تا یکشنبه آینده یعنی ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انتظار داریم افزایش دمای تهران تا روز یکشنبه به حدود۳۰ درجه برسد و کاهش دما تا روز دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت. از یکشنبه شاهد افت دما به خصوص در نوار شمالی و شمال شرق کشور خواهیم بود.

ضیائیان در ارتباط با پیش بینی وضعیت آب و هوا برای فردا گفت: در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق بارش هایی خواهیم داشت و شنبه ۲۶ اردیبهشت در ارتفاعات البزر مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. پدیده آلودگی با وجود افزایش دما رخ نخواهد داد چرا که وزش باد وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....