تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 17:45
کد خبر : 118196

افت معاملات سهام در هفته پرنوسان بورس +نمودار

افت معاملات سهام در هفته پرنوسان بورس +نمودار

ارزش معاملات خرد سهام در این هفته نسبت به هفته پیشین، افت ۳۴ درصدی داشته است. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته برخلاف هفته‌های گذشته با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. در حالی که در هفته‌های گذشته ارزش معاملات خرد تا محدوده ۱۰ هزار میلیارد تومانی پیش رفته بود، در این هفته به

ارزش معاملات خرد سهام در این هفته نسبت به هفته پیشین، افت ۳۴ درصدی داشته است.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته برخلاف هفته‌های گذشته با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. در حالی که در هفته‌های گذشته ارزش معاملات خرد تا محدوده ۱۰ هزار میلیارد تومانی پیش رفته بود، در این هفته به میانگین ۷ هزار میلیارد تومان رسید. در حالی که میانگین روزانه هفته پیش ۱۱ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان بود.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه نیز به ۶ هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به ۷ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم ۹ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۷ هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۱۱ هزار و ۵۸۴ میلیاردی هفته پیشین، افت ۳۴ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در دو روز ابتدایی هفته نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز شنبه، پس از خودرو، نمادهای وبانک، فولاد، شپنا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند و روز یکشنبه، شپنا، رمپنا، ختوقا و فولاد دنبال کننده خودرو بودند.

روز دوشنبه خزامیا در کنار وسالت، فولاد، خودرو و خکاوه در صدر جدول ارزش معاملات بودند. روز سه‌شنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به فولاد، خودرو، خزامیا، شستا و خساپا تعلق داشت.

 افت معاملات سهام در هفته پرنوسان بورس +نمودار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....