تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 11:20
کد خبر : 58062

اعلام تورم بالای ۵۵ درصدی توسط بانک مرکزی

اعلام تورم بالای ۵۵ درصدی توسط بانک مرکزی

ابراهیم رئیسی: معاون اول رئیس جمهور مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است/ بانک مرکزی تورم را بالای ۵۵ درصد اعلام کرده است رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس: دغدغه اول دولت مهار کرونا و افزایش واکسیناسیون مردم است. اولویت دوم مسئله اقتصادی و ثبات در کشور است و تقویت معیشت مردم

ابراهیم رئیسی: معاون اول رئیس جمهور مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است/ بانک مرکزی تورم را بالای ۵۵ درصد اعلام کرده است

رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس: دغدغه اول دولت مهار کرونا و افزایش واکسیناسیون مردم است. اولویت دوم مسئله اقتصادی و ثبات در کشور است و تقویت معیشت مردم خواهد بود.

وضعیت فعلی نتیجه گره زدن اقتصاد به خواسته دیگران است. تورم بالای ۴۴ درصد است و بانک مرکزی هم تورم را ۵۵ درصد اعلام کرده است. برای کاهش بگو مگوها معاون اول رئیس جمهور مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت است.

عادلانه کردن نظام مالیاتی، فعال سازی نظام تامین مالی دولت، ارتقاء بهره وری و ساماندهی مدیریت دارایی ها و شرکت های دولتی و شفاف سازی تعارض منافع از اهداف دولت در حوزه ی اقتصاد است. ما یک چهره جوان و مطلع مانند آقای خاندوزی می‌خواهیم که اوضاع مالیاتی کشور را درست کند.

به گزارش اقتصاددان  ،  آقای عبدالملکی در وزارت تعاون یکی از افراد امین رهبر انقلاب هستند. ایشان پاکدست و فساد ستیز است. او با نیروی جوانی و پاک دستی خودشان می‌توانند در وزارتخانه مربوطه تحول ایجاد کنند. ما دنبال کسی بودیم که وعده دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال را عملی کند که آقای رستم قاسمی آن فرد است.

خیلی از شرکت های ما در زمان حضورم در آستان قدس وضعیت حسابرسی شان مردود بود. با حضور آقای فاطمی امین در آستان قدس وضعیت شرکت ها شفاف و مقبول شد. ایشان در آستان قدس در بخش اقتصادی شفافیت را اجرایی کردند.

آقای ساداتی‌نژاد نسبت به این حوزه کاملا تسلط دارد. بسیاری از افراد ایشان را به عنوان متخصص در این امر معرفی کردند. ایشان با استفاده از دانش و تخصص می تواند این وزارت خانه را اداره کند.

در حوزه آب و برق عقب ماندگی داریم. اقداماتی که آقای محرابیان در حوزه نیروگاهی و سد سازی کرده بسیار بالاست. مدیریت آب و برق در کشور بسیار مهم است. آقای اوجی در تمام ادوار چهره موفقی در وزرات نفت بوده است. نسبت به فروش نفت امکان و زمینه بسیار وجود دارد و نمایندگان مجلس نگران این موضوع نباشند.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....