تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 17:27
کد خبر : 66627

اعضای بدن دختر نخبه اهوازی به سه بیمار اهدا شد

اعضای بدن دختر نخبه اهوازی به سه بیمار اهدا شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : اعضای بدن دختر ۱۹ ساله اهوازی که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار اهدا شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، عرفان مردانی پنجشنبه اظهار داشت: اعضای بدن این نوجوان دارای رتبه ۷۰ کنکور که در پی انجام عمل زیبایی دچار مرگ مغزی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : اعضای بدن دختر ۱۹ ساله اهوازی که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار اهدا شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، عرفان مردانی پنجشنبه اظهار داشت: اعضای بدن این نوجوان دارای رتبه ۷۰ کنکور که در پی انجام عمل زیبایی دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه عمل پیوند عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد ادامه داد: این نوجوان چند روز پیش با مراجعه به یک کلینیک زیبایی توسط افراد غیرمتخصص عمل زیبایی انجام داده که به علت دریافت دوز بالای دارو دچار ایست قلبی تنفسی شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: پس از چند روز بستری در بیمارستان با تایید مرگ مغزی وی با رضایت خانواده ۲ کلیه و کبد وی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مردانی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برخورد قاطع با هرگونه مداخله غیراصولی در امور پزشکی و آگاهی عمومی و هوشیاری خانواده‌ها دیگر شاهد بروز چنین اتفافاتی نباشیم.

دختر نخبه خوزستانی و رتبه ۷۰ کنکور ۱۸ آبان ماه به‌منظور انجام عمل زیبایی در یکی از مطب‌های اهواز به دلیل تزریق داروی بیهوشی به کما رفت و مرگ مغزی وی توسط پزشکان تایید شد. وی پس از سه روز علائم حیاتی خود را از دست داد.

گفتنی است مطب مورد نظر پلمب و اقدام قضایی برای رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....