تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 12:00
کد خبر : 52251

اشتغالزایی؛ امهات نیازهای کشور

اشتغالزایی؛ امهات نیازهای کشور

دولت سیزدهم به معنای واقعی از تولید حمایت کند عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: مسئله حمایت از تولید داخلی می تواند تا بالای ۵۰ درصد به اشتغال زایی در کشور کمک کند. بیژن نوباوه وطن ، با اشاره به چالش‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم در امور اقتصادی گفت: سخت است که انسان

دولت سیزدهم به معنای واقعی از تولید حمایت کند

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: مسئله حمایت از تولید داخلی می تواند تا بالای ۵۰ درصد به اشتغال زایی در کشور کمک کند.

بیژن نوباوه وطن ، با اشاره به چالش‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم در امور اقتصادی گفت: سخت است که انسان بخواهد در میان انبوهی از اولویت هایی که در کشور است، اولویتی را برای پرداختن انتخاب کند.

وی تاکید کرد: آن چیزی که از جمله امهات نیازهای کشور بوده و می‌تواند مشکلات را برطرف کند، ایجاد اشتغال است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال به معنای تولید داخلی است، اظهار داشت: اگر روزی تولید داخلی در کشور و به معنای واقعی به جریان بیافتد، حتما صدها مشکل بعد از آن  برطرف خواهد شد.

نوباوه تاکید کرد: برای اینکه تولید داخلی در کشور افزایش پیدا کند ما باید از تولید حمایت های ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید در مقابل واردات ایستادگی کنیم، بیان داشت: ما باید در مقابل واردات کالاهایی که نمونه آن در داخل ساخته می‌شود، ایستادگی کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه برخی معادلات سیاسی در موضوعات اقتصادی اثرگذار است، ادامه داد: در حال حاضر در شرایط تحمیلی تحریم ها به سر می بریم و برخی از لوازم خانگی ما در بازار ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما نباید مشکلاتمان را به برحام گره بزنیم، بیان داشت: از این رو اگر حمایت از تولید داخل را مد نظر قرار دهیم به موفقیت می‌رسیم.

نوباوه وطن با اشاره به توجه دولت سیزدهم به حوزه مسکن بیان داشت: ما با پرداختن به موضوع مسکن می‌توانیم تا ۳۰ الی ۴۰ درصد مشکل اشتغال را در کشور حل کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر مسکن در کشور ساخته شود امیدواری در بین جوانان افزایش پیدا می کند، بیان داشت: مسکن سازی در کشور باعث می‌شود که اشتغال ایجاد شده و مسئله جمعیّت و ازدواج حل شود.

نوباوه با بیان اینکه مهمترین مشکلی که دولت باید به آن بپردازد مسئله حمایت از تولید داخل است، بیان داشت: مطمئنا مسئله حمایت از تولید داخلی می توانند تا بالای ۵۰ درصد به اشتغال زایی در کشور کمک کند.

نوباوه وطن تاکید کرد: البته در کنار برخی مشکلات مباحث مربوط به موضوعات ارزی و تورمی هم وجود دارد که باید گفت جلوگیری از تورم بدون افزایش تولید داخل امکان پذیر نیست.

این نماینده مجلس گفت: به نظر بنده اصلی‌ترین وظیفه دولت سیزدهم حمایت از تولید داخلی به معنای واقعی است و باید در این مسئله سیاست ورزی شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....