تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 22:36
کد خبر : 127561

استقرار خودروهای امدادی گروه بهمن در جاده‌های کشور

استقرار خودروهای امدادی گروه بهمن در جاده‌های کشور

خودروهای امدادی گروه بهمن در جاده‌های کشور مستقر شدند. به گزارش اقتصاددان به نقل از گروه بهمن، این شرکت به مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اطمینان داد، تیم خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیر حرکت کاروان‌های زائرین منتهی به حرم مطهر، آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند

خودروهای امدادی گروه بهمن در جاده‌های کشور مستقر شدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از گروه بهمن، این شرکت به مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اطمینان داد، تیم خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیر حرکت کاروان‌های زائرین منتهی به حرم مطهر، آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

طی این عملیات که از روز پنجشنبه یازدهم تا دوشنبه پانزدهم خرداد برگزار می‌‎شود خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) مستقر و آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. امدادگران گروه بهمن از ساعت هفت صبح تا ۱۸ در این مسیرها حضور دارند و در مجموع ۱۷ عاملیت منتخب نیز در این ایام، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

گروه بهمن از مشتریان این شرکت می‌خواهد تا از خدمات امدادی غیر مجاز استفاده نکنند زیرا دریافت تعمیرات متفرقه می‌تواند باعث بروز مشکلات متعدد و تحمیل هزینه‌های سنگین شود. در این طرح خدمات عمومی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی و تعویض زاپاس توسط ناوگان امدادی گروه بهمن در محل مورد نیاز مشتری و برای کلیه خودروهای سواری انجام می‌شود.

مشتریان در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی یک جهت ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده نمایند. فهرست عاملیت‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت گروه بهمن به نشانی bahman.ir قابل مشاهده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....