تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 17:20
کد خبر : 80796

استقبال گسترده خریداران از طرح فروش آنلاین وانت کارا و کاپرا و کامیون فورس

استقبال گسترده خریداران از طرح فروش آنلاین وانت کارا و کاپرا و کامیون فورس

طرح فروش آنلاین خودروهای وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و همچنین کاپرا۲ دوکابین و نیز کامیون فورس۶ و ۸٫۵ تن اسفند ماه با استقبال گسترده خریداران به پایان رسید. اقتصاددان: گفتنی است؛ فروش خودروهای وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و همچنین کاپرا۲ دوکابین در ۲۹ استان، ۱۶۵شهرستان

طرح فروش آنلاین خودروهای وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و همچنین کاپرا۲ دوکابین و نیز کامیون فورس۶ و ۸٫۵ تن اسفند ماه با استقبال گسترده خریداران به پایان رسید.

اقتصاددان: گفتنی است؛ فروش خودروهای وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و همچنین کاپرا۲ دوکابین در ۲۹ استان، ۱۶۵شهرستان و ۷۴عاملیت فروش صورت پذیرفت. استان تهران با ۲۳درصد، استان فارس ۱۳٫۱ درصد و استان اصفهان با ۱۱٫۱ درصد، به ترتیب بیشترین درصد فروش را به خود اختصاص دادند.
همچنین؛ فروش نقدی کامیون فورس ۶ و ۸٫۵ تن بدون کاربری با قیمت قطعی ویژه اسفند ماه با استقبال گسترده خریداران به پایان رسید.

بر این اساس؛ کامیون فورس ۶ تن یک و نیم کابین با قیمت نهصد و نود میلیون تومان و یک کابین با قیمت نهصد و پنجاه میلیون تومان و همچنین کامیون فورس ۸٫۵ تن با قیمت ۱۰,۴۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به صورت نقدی به فروش رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....