تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 19:55
کد خبر : 88200

استقبال خریداران از اولین محصول عرضه شده در بورس کالا

استقبال خریداران از اولین محصول عرضه شده در بورس کالا

اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد. اقتصاددان: روز گذشته بود که وانت کارا گروه بهمن در تالار معاملات بورس کالا دیده شد و شاید نشان از آغاز تصمیم فروش خودروسازان از طریق بورس کالا دارد. صنعت خودرو کشور به رغم پیشرفت ها و پشت سر گذاشتن دوران سخت تحریم

اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.

اقتصاددان: روز گذشته بود که وانت کارا گروه بهمن در تالار معاملات بورس کالا دیده شد و شاید نشان از آغاز تصمیم فروش خودروسازان از طریق بورس کالا دارد.

صنعت خودرو کشور به رغم پیشرفت ها و پشت سر گذاشتن دوران سخت تحریم در سال های اخیر با مشکلات عدیده‌ای درگیر بوده است. نامتعادل بودن میزان عرضه و تقاضا از کارخانه تا بازار باعث شده تا این صنعت با چالش‌های جدی روبه‌رو شود و موجب نارضایتی مردم و شکل‌گیری تقاضای کاذب برای خرید باشد.

این مشکلات سبب شده تا خودروسازان به فکر چاره ای برای عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی باشند‌ و از وجود بستر فروش در بورس کالا استفاده به جا کنند.

در اولین معامله خودرو در بورس کالا با توجه به اینکه قیمت پایه محصول کارا در بورس و بازار تفاوت آنچانی نداشته و همچنین اولین معامله در بورس بوده، استقبال خوبی از این نوع فروش شده است.

حال که از طریق بورس کالا، سیستم مناسبی برای فروش خودروسازان بدون وجود محدودیت مهیا شده با بهره گیری از آن می توانند محصولات خود را به مصرف کنند واقعی عرضه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....