تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 19:45
کد خبر : 94112

استقامت بازار سایپایی ها نسبت به تغییر + جدول قیمت

استقامت بازار سایپایی ها نسبت به تغییر + جدول قیمت

محصولات سایپا هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در بازار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند تا ثبات در بازار سایپایی ها وارد دومین روز در هفته جاری شود. اقتصاددان: بازار خودرو از چهارشنبه هفته گذشته و پیش از شروع تعطیلات وارد فاز ثبات شد و این روند همچنان ادامه دارد.

محصولات سایپا هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در بازار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند تا ثبات در بازار سایپایی ها وارد دومین روز در هفته جاری شود.

اقتصاددان: بازار خودرو از چهارشنبه هفته گذشته و پیش از شروع تعطیلات وارد فاز ثبات شد و این روند همچنان ادامه دارد. به گفته فعالان بازار خودرو تداوم تعطیلات در برخی از کشورهای اطراف ایران عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو وارد فاز سکون شود.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار ۳۷۰ میلیون تومان عرضه شد، ثبات قیمت شاهین در بازار در حالی رقم خورد که این خودرو پیش از تعطیلات افت هفت میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «ساینا» هم امروز بدون تغییر ۲۱۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشتند «کوییکR » امروز ۲۲۲ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۱۲ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورد.

 استقامت بازار سایپایی ها نسبت به تغییر + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....