تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 11:25
کد خبر : 22921

استراتژیست آمریکایی: ترامپ در انتخابات پیروز می‌شود!

استراتژیست آمریکایی: ترامپ در انتخابات پیروز می‌شود!

«رابر کاهیلی» استراتژیست و متخصص نظرسنجی گروه «ترافالگر» که برخلاف دیگر نظرسنجی‌ها در سال ۲۰۱۶، پیروزی ترامپ در ایالت‌های کلیدی را پیش‌بینی کرده بود، گفت با توجه به «آراء‌مخفی»، به احتمال زیاد ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود.   در کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازار نظرسنجی‌ها همچنان داغ است. به

«رابر کاهیلی» استراتژیست و متخصص نظرسنجی گروه «ترافالگر» که برخلاف دیگر نظرسنجی‌ها در سال ۲۰۱۶، پیروزی ترامپ در ایالت‌های کلیدی را پیش‌بینی کرده بود، گفت با توجه به «آراء‌مخفی»، به احتمال زیاد ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود.

 

در کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازار نظرسنجی‌ها همچنان داغ است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نورنیوز ، نتایج این نظرسنجی‌ها اگرچه عموما برتری جو بایدن را نشان می‌دهند اما برخی کارشناسان معتقدند این تمام ماجرا نیست و نمی‌توان به آن اتکا کرد.

در همین خصوص؛ «رابر کاهیلی» استراتژیست و متخصص نظرسنجی گروه «ترافالگر» که برخلاف دیگر نظرسنجی‌ها در سال ۲۰۱۶، پیروزی ترامپ در ایالت‌های کلیدی را پیش‌بینی کرده بود، گفت با توجه به «آراء‌مخفی»، به احتمال زیاد ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود.

تحلیل‌گران مسائل آمریکا با توجه به همین شبهات موجود در فضای رسانه‌ای و سیاسی آمریکا، از احتمال بروز ناآرامی‌های داخلی پس از اعلام نتایج انتخابات خیر می‌دهند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....