تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 15:24
کد خبر : 17223

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۰

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۰

امروز سهامداران شرکت‌های سرامیک‌های صنعتی اردکان، صنایع خاک چینی ایران و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق ماهتاب کهنوج، پتروشیمی مارون و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.  شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹هزار و ۱۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و

امروز سهامداران شرکت‌های سرامیک‌های صنعتی اردکان، صنایع خاک چینی ایران و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق ماهتاب کهنوج، پتروشیمی مارون و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹هزار و ۱۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۲۷هزار و ۹۵۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۵میلیارد و ۶۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲۴هزار و ۲۱۷میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم: بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرامیک‌های صنعتی اردکان، صنایع خاک چینی ایران و فولاد خوزستان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی، نوسازی و ساختمان تهران و فولاد خراسان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۵۷۳میلیارد تومان در ۷۰۲هزار و ۳۵۸نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۵۸واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق ماهتاب کهنوج، پتروشیمی مارون و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های اعتباری ملل، پلیمر آریا ساسول و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....