تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 18:34
کد خبر : 11239

ارزش سهام عدالت ۱۳میلیون و ۷۸۹هزار تومان شد

ارزش سهام عدالت ۱۳میلیون و ۷۸۹هزار تومان شد

به گزارش اقتصاددان، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد. این سامانه امروز به روزرسانی شده و مشمولان می

به گزارش اقتصاددان، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه امروز به روزرسانی شده و مشمولان می توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند می توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالتشان به ۱۳ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۷۵۱ تومان رسیده است. این رقم طی ۱۲ روز گذشته حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رشد داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....