تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 18:59
کد خبر : 3489

ادامه روند صعودی سکه طلا بخاطر افزایش قیمت نرخ ارز

ادامه روند صعودی  سکه  طلا بخاطر افزایش قیمت نرخ  ارز

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۶ آذر ۹۸/ حباب ۱۰۰ هزار تومانی سکه امامی بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، شاهد ادامه روند صعودی روز‌های اخیر بود. افزایش قیمتی که تنها به دلیل نوسان صعودی نرخ ارز می‌باشد. بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، شاهد ادامه روند صعودی

بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، شاهد ادامه روند صعودی روز‌های اخیر بود. افزایش قیمتی که تنها به دلیل نوسان صعودی نرخ ارز می‌باشد.

قیمت طلا و سکه امروز شنبه 16 آذر 98/ حباب 100 هزار تومانی سکه امامی
بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، شاهد ادامه روند صعودی روز‌های اخیر بود. افزایش قیمتی که تنها به دلیل نوسان صعودی نرخ ارز می‌باشد.

به گزارش  اقتصاددان به نقل از تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه شانزدهم آذرماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که پس از مدت ها، بهای سکه امامی همراه با حباب قیمت عرضه شد، این در حالی است که رصد بازار نشان از عدم تغییر در میزان عرضه و تقاضا دارد و تنها عامل در جهت گران‌تر شدن قیمت طلا و سکه، رشد قیمت ارز به ویژه دلار می‌باشد.

حال بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر عدم تغییر نرخ جهانی طلا در سطح ۱۴۶۰ دلار به ازای هر اونس، افزود: روند بازار امروز با صعود نسبی قیمت‌ها همراه بود و بر این اساس تا ساعت ۱۷ نرخ‌های بازار طلا و سکه شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌باشد که این رقم در حال حاضر، با حباب ۱۰۰ هزار تومانی همراه شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، با رشد قیمت، به رقم ۹۲۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم ۴۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز با رشد قیمت به رقم ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....