تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 21:59
کد خبر : 25832

اختلال در حمل و نقل گوشت

اختلال در حمل و نقل گوشت

 مردم برای خرید گوشت عجله نکنند رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: دام زنده به کشورهای عربی از جمله عراق صادر می‌شود، چنانچه این رویه ادامه پیدا کند قیمت گوشت در بازار گران می‌شود. فعالان بازار گوشت قرمز از رونق قاچاق دام زنده خبر می‌دهند. رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در این مورد می‌گوید: «گزارش‌های تازه‌ای مبنی

 مردم برای خرید گوشت عجله نکنند

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: دام زنده به کشورهای عربی از جمله عراق صادر می‌شود، چنانچه این رویه ادامه پیدا کند قیمت گوشت در بازار گران می‌شود.

فعالان بازار گوشت قرمز از رونق قاچاق دام زنده خبر می‌دهند. رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در این مورد می‌گوید: «گزارش‌های تازه‌ای مبنی بر قاچاق دام زنده از میاندوآب به کشورهای عربی از جمله عراق به دست ما رسیده است که چنانچه با این اقدام برخورد نشود، ممکن است قیمت گوشت در بازار دوباره گران شود.»

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، هر چند که قیمت گوشت همچنان روند ثابتی دارد اما علی اصغر ملکی به تجارت‌نیوز می‌گوید: از هفته گذشته تاکنون قیمت گوشت تغییری نکرده است. همچنین شقه گوشت بدون دنبه بین ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

فعلا قیمت گوشت گران نشده است اما با قاچاق دام زنده احتمال دارد قیمت گوشت دوباره گران شود؛ چرا که دامداران در غرب کشور دام زنده را با قیمت بیشتری به دلالان یا قاچاقچی‌ها می‌فروشند که همین موضوع انگیزه قاچاق دام را افزایش داده است.

در خرید گوشت شتاب‌زده عمل نکنید

او در توصیه‌ای به مردم گفت: از مردم می‌خواهیم که در خرید گوشت شتاب‌زده عمل نکنند، چرا که گوشت قرمز به اندازه نیاز در کشور وجود دارند.

ملکی با انتقاد از اختلال در حمل و نقل گوشت گفت: به دلیل تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی سایت شرکتهای باربری‌ قطع شده که با این اقدام دامپزشکی‌ هم نمی‌تواند مجوز فروش دام را صادر کند، به همین دلیل سرعت حمل گوشت از شهرستان‌ها به تهران کُند شده است. این رویه ادامه پیدا کند، قیمت گوشت گران می‌شود.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....