تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 13:43
کد خبر : 118566

اخبار مثبت، دلار را قرمز کرد

اخبار مثبت، دلار را قرمز کرد

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار باور دارند با توجه به سیگنال‌های دیپلماتیک مثبت، حداقل در آینده کوتاه انتظار شروع جریانات افزایشی جدید در بازار ارز وجود ندارد. اقتصاددان: بررسی بازار ارز تهران در روزهای اخیر نشان می دهد اخبار مثبت بازار دلار را قرمز کرده است.برخی از فعالان اقتصادی و سیاسی معتقدند

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار باور دارند با توجه به سیگنال‌های دیپلماتیک مثبت، حداقل در آینده کوتاه انتظار شروع جریانات افزایشی جدید در بازار ارز وجود ندارد.

اقتصاددان: بررسی بازار ارز تهران در روزهای اخیر نشان می دهد اخبار مثبت بازار دلار را قرمز کرده است.برخی از فعالان اقتصادی و سیاسی معتقدند افزایش سطح انتظارات مثبت نسبت به آینده روابط خارجی کشور موجب شده سطح هیجانات ارزی در فردوسی پایین بیاید و نرخ دلار در تهران نزولی شود.

سیگنال های دیپلماتیک به بازار ارز

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار باور دارند با توجه به سیگنال‌های دیپلماتیک مثبت، حداقل در آینده کوتاه انتظار شروع جریانات افزایشی جدید در بازار ارز وجود ندارد.

در معاملات بازار ارز در روز یکشنبه خبری از کاهش قیمت بیشتر نبود.

جو هیجانی بازار آرام تر شد

با توجه به نوع نوسان دلار در روز یک شنبه، برخی معامله گران عنوان می کنند که جو هیجانی بازار آرام تر شده است و دشوار است که شوک جدیدی درانتهای سال به اسکناس آمریکایی وارد شود.

با این حال، دسته ای از فعالان بازار باور دارند که نقطه پایان کار دلار در سال ۱۴۰۱ برای بازارساز اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل این گروه انتظار دارند که عرضه ارز طی روزهای آتی به شکل معناداری افزایش پیدا کند.

آنچه مسلم است در روزهای گذشته، تاثیر اخبار بر بازار ارز زیاد بود و ممکن است این تاثیر حداقل پیش از تعطیلات کاهش پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....