تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 20:10
کد خبر : 81491

احیای برجام و رفع تحریم ها ضرورت انکارناپذیر است

احیای برجام و رفع تحریم ها ضرورت انکارناپذیر است

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت : منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود. اقتصاددان: رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت : منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

اقتصاددان: رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق ضمن برشمردن مسایل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و سیاست خارجی گفت: احیا برجام و رفع تحریم ها یک ضرورت انکارناپذیر است

وی ادامه داد: رفع تحریم ها برای اقتصاد کشور یک مساله ضروری است و باید رفع شود.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات وین اظهار داشت: امکان احیای برجام هنوز وجود دارد و هر چند مشکلاتی به وجود آمده و همواره نیز در گفت وگوها و مذاکرات کشورهای مختلف با یکدیگر وجود داشته است اما می توان با مذاکره و تعامل آنها را رفع کرد.

روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تصریح کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ اوکراین خاطرنشان کرد: این جنگ و درگیری به ضرر همه است و نه تنها دو کشور درگیر بلکه کشورهای منطقه هم از این جنگ ضرر کرده و خواهند کرد.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر اینکه اگر روسیه اهداف و سیاستی داشته است باید از روشی غیر از جنگ دنبال می کرد، ابراز داشت: در این جنگ، آمریکا و ناتو بیشترین نفع را خواهند برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....