تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 19:02
کد خبر : 52469

احتمال رسیدن اتریوم به ۲۵۰۰ دلار چقدر است؟

احتمال رسیدن اتریوم به ۲۵۰۰ دلار چقدر است؟

با بازگشت اتریوم از کف ۱۷۰۰ دلاری و عبور از مرز ۲۰۰۰ دلاری، بازدهی هفتگی بزرگترین آلت‌کوین بازار رمزارزها از مرز ۲۵ درصد هم عبور کرد؛ آیا اتریوم می‌تواند ۲۵۰۰ دلاری شود؟ با بازگشت اتریوم از کف ۱۷۰۰ دلاری و عبور از مرز ۲۰۰۰ دلاری، بازدهی هفتگی بزرگترین آلت‌کوین بازار رمزارزها از مرز ۲۵ درصد

با بازگشت اتریوم از کف ۱۷۰۰ دلاری و عبور از مرز ۲۰۰۰ دلاری، بازدهی هفتگی بزرگترین آلت‌کوین بازار رمزارزها از مرز ۲۵ درصد هم عبور کرد؛ آیا اتریوم می‌تواند ۲۵۰۰ دلاری شود؟

با بازگشت اتریوم از کف ۱۷۰۰ دلاری و عبور از مرز ۲۰۰۰ دلاری، بازدهی هفتگی بزرگترین آلت‌کوین بازار رمزارزها از مرز ۲۵ درصد هم عبور کرد . این در حالی بود که نسخه به روزشده شبکه اتریوم به زودی روانه بازار می‌شود و همین موضوع موجب شده تا جو حاکم بر بازار این رمزارز صعودی باشد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   در واقع به نظر می‌رسد اتریوم در حال تشکیل یک کف جدید در محدوده ۲۲۲۰ دلاری است ، سطحی که آنرا فعلا پشت سر گذاشته و در حال حاضر در قیمت ۲۲۹۰ دلاری معامله می‌شود.

بازار اتریوم از اواسط ماه ژوئن به شدت پرنوسان بوده است. ناتوانی اتریوم در عبور از سطح ۲۶۰۰ دلاری در ۱۶ ژوئن منجر به روند نزولی این رمزارز تا سطح ۱۷۱۷ دلاری شد. با وجود این، اتریوم از کف قبلی خود بیش از ۳۵ درصد رشد کرده است.

نمودار ۷ روزه قیمتی اتریوم تشکیل یک پرچم صعودی داده که منجر به جهش این رمزارز از ۱۷۰۰ تا ۲۳۰۰ دلار شد. ارگر قیمت بتواند از خط روند بالایی عبور کند، یک رشد ۱۳ درصدی دیگر نیز بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توان اتریوم ۲۵۰۰ دلاری را برآورد کرد.

شاخص فشردگی مومنتوم نشان از حرکت رو به بالای این رمزارز است. شاخص قدرت نسبی به بالای ۵۰ واحد رسیده و وارد محدوده صعودی شده است. این دو اندیکاتور نشانه‌هایی از روند رو به بالای اتریوم بوده است البته این روند صعودی در صورتی تایید می‌شود که خریداران این فرصت سرمایه‌گذاری را از دست ندهند. هر چند این احتمال وجود دارد که قیمت سطح ۲۵۰۰ دلاری را لمس کرده و مجددا یک پول‌بک بزند.

محدوده مقاومتی ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ دلاری شاید سقف بعدی اتریوم قبل از آغاز یک روند صعودی دیگر باشد. با این وجود، به دلیل نااطمینانی موجود در کلیت بازار ، معامله‌گران را نسبت به اقدام برای خرید کمی دست به عصا کرده و آنها منتظر یک سیگنال قوی‌تر برای انجام معاملات خود هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....