تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:18
کد خبر : 61326

اجرای طرح «سرباز ماهر» به جهاد دانشگاهی واگذار شد

اجرای طرح «سرباز ماهر» به جهاد دانشگاهی واگذار شد

طی تفاهم‌نامه به امضا رسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان وزارت ورزش اجرای طرح «سرباز ماهر» به جهاد دانشگاهی واگذار شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی تفاهم‌نامه به امضا رسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان

طی تفاهم‌نامه به امضا رسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان وزارت ورزش اجرای طرح «سرباز ماهر» به جهاد دانشگاهی واگذار شد.
به گزارش اقتصاددان به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی تفاهم‌نامه به امضا رسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان وزارت ورزش اجرای طرح «سرباز ماهر» به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

در این راستا سازمان جهاد دانشگاهی تهران هم توانسته از ابتدای سال تاکنون ۳۴۰۰ سرباز را آموزش دهد. ۲۱۳۰ نفر در مرکز شهید انشایی و ۱۲۶۰ نفر در مرکز شهید اسدی این دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.

جهاد دانشگاهی در قالب طرح کشوری «سرباز ماهر» مهارت‌های عمومی حوزه کسب و کار و زندگی را به سربازان سراسر کشور آموزش می‌دهد همچنین این طرح کشوری در مرکز آموزش شهید اسدی (دژبان آجا) و مرکز آموزش شهید انشایی (۰۲ ارتش) اجرا می‌شود.

موضوع طرح «سرباز ماهر» آموزش دوره «آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه کسب و کار» و «آشنایی با مهارت‌های زندگی» است. تاکنون ۲ فاز از این طرح برگزار و فاز ۳ این طرح از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

این دوره‌های آموزشی به‌صورت ماهانه برای سربازان جدید الورود برگزار می‌شود و در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان افزایش جذابیت دوره خدمت سربازی، ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان و آماده کردن سربازان جوان برای اشتغال پس از پایان خدمت سربازی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....