تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 16:26
کد خبر : 22746

اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟

اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی اجاره‌بهای واحدهای ۷۰متری در سطح شهر تهران پرداخته است. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ با افزایش قیمت مسکن، بسیاری از خانوارها مجبور به اجاره واحدهای مسکونی به جای خرید آن هستند؛ اما بررسی معاملات انجام‌شده در بخش اجاره نیز نشان می‌دهد، حتی بدون در نظر گرفتن

گزارش پیش رو به بررسی اجاره‌بهای واحدهای ۷۰متری در سطح شهر تهران پرداخته است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ با افزایش قیمت مسکن، بسیاری از خانوارها مجبور به اجاره واحدهای مسکونی به جای خرید آن هستند؛ اما بررسی معاملات انجام‌شده در بخش اجاره نیز نشان می‌دهد، حتی بدون در نظر گرفتن مبلغ ودیعه، اجاره‌ای که باید برای یک واحد ۷۰متری در تهران پرداخت، بالاتر از حقوق بسیاری از افراد است.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است که در منطقه ۴و ۸شهرداری قرار دارد. برای اجاره یک واحد ۷۰متری در این محله باید ۸۰میلیون تومان ودیعه و ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان اجاره پرداخت کرد و یا برای اجاره واحدی ۷۰متری در پونک، یکی از محله‌های غرب تهران، باید ۱۵۰میلیون تومان ودیعه و ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره داد. البته لازم به ذکر است که این واحدها نوساز نبوده و بیش از ده سال از ساخت آن می‌گذرد.

یک واحد ۷۱متری و ۲۱سال ساخت در توحید با ۱۴۰میلیون تومان رهن و ۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان اجاره در هر ماه معامله شد. برای اجاره کردن یک آپارتمان ۷۰متری در محله تهرانپارس، به ۹۵میلیون تومان رهن و ۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان اجاره نیاز دارید. باید یادآوری کرد که این قیمت‌ها براساس امکاناتی که ساختمان دارد و همچنین مکانی که واحد در آن بنا شده است، متغیر است؛ یعنی ممکن است در محله‌های یادشده واحدی با اجاره و رهن بسیار بالاتر یا پایین‌تر نیز پیدا کرد.

خانه‌ای در طرشت که ۷۰متری و ۷سال ساخت است با ۴۰میلیون تومان ودیعه و ۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان اجاره واگذار شد. همچنین یک واحد ۷۰متری در ولنجک، محله‌ای در منطقه یک تهران، با رهن ۱۰۰میلیونی و اجاره ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومانی معامله شد. البته این واحد بسیار قدیمی بوده است و ۵۹سال از ساخت آن می‌گذرد؛ بنابراین واحدهای نوسازتر که قطعا امکانات بیشتری نیز دارد، با قیمت‌های بالاتری معامله می‌شود.

یک آپارتمان ۷۰متری در پارک لاله به ۷۰میلیون تومان ودیعه و ۷میلیون و ۱۰۰هزار تومان اجاره نیاز دارد. برای اجاره کردن یک واحد ۷۰متری و ۱۹سال ساخت در محله درختی ۵۰میلیون تومان رهن و ۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجاره پرداخت شده است. همچنین برای اجاره واحدی ۷۰متری در فاطمی به ۵۰میلیون تومان رهن و ۶میلیون تومان اجاره در ماه نیاز است.

حکیمیه یکی از محله‌های شرق تهران است. یک واحد ۷۰متری در این محله با ودیعه ۶۰میلیون تومانی و اجاره یک میلیون و ۸۰۰هزار تومانی واگذار شد. این واحد قدیمی‌ساز بوده و ۲۹سال از ساخت آن می‌گذرد. یک واحد ۷۰متری در زرکش با ۲۰۰میلیون تومان رهن و ۶میلیون تومان اجاره در ماه معامله شد.

یک واحد ۷۰متری و ۲۹سال ساخت در محله جوادیه، با ۲۰میلیون تومان رهن و ۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان اجاره معامله شد.

اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....