تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 11:23
کد خبر : 34914

اتصال معاملات و فروشگاه‌های کشور به سامانه امور مالیاتی

اتصال معاملات و فروشگاه‌های کشور به سامانه امور مالیاتی

پارسا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به زودی همه معاملات فروشگاه‌ها در کشور به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل می‌شوند.   به گزارش اقتصاددان  ،   امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان زیرساخت‌هایی هم اکنون در حال فراهم شدن است که در آینده همه

پارسا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به زودی همه معاملات فروشگاه‌ها در کشور به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل می‌شوند.

  به گزارش اقتصاددان  ،   امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان زیرساخت‌هایی هم اکنون در حال فراهم شدن است که در آینده همه معاملات و فروشگاه‌های کشور به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل می‌شوند.

 پارسا افزود: ۵۰ حرفه در قالب ۱۵ رسته شغلی در مرحله اول این طرح به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور متصل خواهند شد.

وی به موضوع مالیات خانه‌های خالی اشاره کرد و ادامه داد: برای خانه‌های خالی از سکنه جریمه سنگینی تعیین شده، به گونه‌ای که اگر اجاره منزل شخصی پنج میلیون تومان باشد جریمه خالی بودن این منزل ۲ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

پارسا از وصول همه درآمدهای مالیاتی کشور در سالجاری با وجود تحریم‌های سنگین خبر داد و اضافه کرد: درآمد مالیاتی با تمرکز بر واحدهای بزرگ و حداقل فشار بر اصناف و طبقات بازار و حداکثری بخشودگی برای مقابله با فرار مالیاتی و ایجاد انگیزه برای مودیان در پرداخت مالیات برنامه ریزی شده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به موضوع کسر مالیات از حقوق کارمندان و کارگران هم اشاره کرد و گفت: افرادی که حقوق آن‌ها کمتر از پنج ملیون تومان است از معافیت مالیات برخوردارند و از حقوق بیش از ۵ میلیون تومان کسر مالیات به صورت پلکانی انجام می‌شود.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....