تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 19:54
کد خبر : 6983

ابلاغیه ستاد کرونا برای تعطیلی برخی صنوف

ابلاغیه ستاد کرونا برای تعطیلی برخی صنوف

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، قاسم نوده‌فراهانی گفت: اصناف پیرو مصوبات ستاد کرونا عمل می‌کنند. رئیس اتاق اصناف تهران افزود: شب گذشته بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به اتحادیه ابلاغ شد مقرر شد تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، قاسم نوده‌فراهانی گفت: اصناف پیرو مصوبات ستاد کرونا عمل می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: شب گذشته بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به اتحادیه ابلاغ شد مقرر شد تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … برای خدمات‌رسانی به مردم باز بمانند و بر این اساس این واحدهای صنفی مجاز به انجام فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز هستند.

وی افزود: اما بر اساس همان مصوبه به ما اعلام شد تا واحدهای صنفی غیرضروری مانند آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و … بسته شوند.

نوده فراهانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه و دستور ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران فقط واحدهای عرضه‌کننده کالاهای ضروری در این ایام مجاز به فعالیت هستند و بنابر این بخشنامه تعطیلی واحدهای دیگر به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت:‌بر این اساس واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و واحدهای صنفی که عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم نیستند از امروز تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....