تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 22:12
کد خبر : 21547

آیت الله مصباحی مقدم و انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله مصباحی مقدم و انتخابات ریاست جمهوری

  به بهانه یاداشت اخیر و اظهار نظر دقیق و کارشناسی آقای دکتر مصباحی مقدم پیرامون وضعیت اقتصادی و تحریم های ظالمانه کشور ‌‌ حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در زمره معدود افراد و ذخایر علمی کشور محسوب میشوند که به عقیده حقیر بعنوان طراز اول های اقتصادی کشور و دارای سبک خاص

 

به بهانه یاداشت اخیر و اظهار نظر دقیق و کارشناسی آقای دکتر مصباحی مقدم پیرامون وضعیت اقتصادی و تحریم های ظالمانه کشور ‌‌

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در زمره معدود افراد و ذخایر علمی کشور محسوب میشوند که به عقیده حقیر بعنوان طراز اول های اقتصادی کشور و دارای سبک خاص نظریه پردازی اقتصاد اسلامی هستند که دنبال نمودن و مطالعه دقیق آثار مکتوب ایشان که شامل کتب و مقالات بیشمار می باشد بیش از پیش درجه علمی ایشان را بر همگان آشکار می سازد.

ایشان دارای صراحت لهجه و همچنین شناخت مکفی از اوضاع کشور هستند.
حقیر که توفیق آشنایی و همکاری بیش از بیست سال با ایشان را داشته ام،زوایای بینظیر و درخور توجهی از ایشان سراغ دارم. آشنایی با اقشار مختلف مردم و شناخت از مسائل و مشکلات معیشتی مردم در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری و همچنین تربیت بیش از صدها مدیر در کلاس های درس اقتصاد اسلامی از جمله مشخصه های ویژه ایشان می باشد. توجه و علاقه وصف ناشدنی مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی در ارائه مسئولیت های کلیدی به ایشان قابل توجه می باشد.

در وضعیت کنونی کشور که متاسفانه بر اثر سوءمدیریت و ناکارآمدی وزیران انتخابی معیشت و حال مردم روزبه روز به وخامت میگذارد، ضرورت همدلی و مشارکت در انتخاب فردی شایسته برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران اسلامی بیش از پیش محسوس خواهد بود. فلذا حقیر در این گروه که نامش “ائتلاف اقتصاد و معیشت مردم “است توجه اساتید و صاحبنظران این عرصه را برای درخواست و راضی نمودن ایشان برای نامزد شدن ریاست جمهوری مطرح میسازم. تا انشالله این مهم که امروز بیش از هر زمان دیگر و در طول انقلاب اسلامی حائز اهمیت است به دست نااهلان و نا آشنایان به معیشت مردم نیافتد.

آقای دکتر مصباحی مقدم مردی شجاع ، آشنا به تمام عرصه های معیشتی مردم، مدیر و مدبر و نام آشنای عرصه علمی کشور هستند و قطعا خواهند توانست وضعیت کنونی کشور را از پیچ های خطرناک عبور دهند. بر همه ما واجب است تا نسبت به مسائل در پیش روی کشور حساسیت نشان دهیم. در غیر اینصورت مجدد در رویارویی با نام و تصاویری تکراری و ناکارامد قرارخواهیم گرفت که لاجرم میبایست برای هشت سال دیگر متحمل ضرر و زیان های سوء مدیریتی شویم. چنانچه به رزومه و فعالیت های ایشان رجوع نماییم قطعا سخنان بنده را تایید خواهید نمود که ریاست جمهوری در این برهه از زمان قطعا باید عالم به دو اصل اقتصاد و اسلام باشد کما اینکه ایشان “دکترای اقتصاد اسلامی” هستند. بیشترین مشکل امروز کشور ناشی از “فسادهای اقتصادی،رانت خواری و تبعیض”است که خون مردم را به جوش آورده است.
بر ماست که در این فرصت باقیمانده تا انتخابات مقدمات حضور ایشان را در این عرصه آماده نماییم. انشالله از اساتید معزز درخواست دارد در این خصوص اظهار نظر نمایند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....