تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 - 15:43
کد خبر : 1719

آمریکا تمدید معافیت شرکت چورون را برای فعالیت در ونزوئلا محدود می‌کند

آمریکا تمدید معافیت شرکت چورون را برای فعالیت در ونزوئلا محدود می‌کند

به نقل از تسنیم، آمریکا قصد دارد معافیت شرکت چورون را از تحریم ها برای فعالیت در ونزوئلا محدود کند و مهلتی ۹۰ روزه به این شرکت بدهد. آینده این شرکت در ونزوئلا حالا به دونالد ترامپ بستگی دارد که باید در بیست و پنجم اکتبر در مورد تمدید معافیت این شرکت برای فعالیت در

به نقل از تسنیم، آمریکا قصد دارد معافیت شرکت چورون را از تحریم ها برای فعالیت در ونزوئلا محدود کند و مهلتی ۹۰ روزه به این شرکت بدهد.

آینده این شرکت در ونزوئلا حالا به دونالد ترامپ بستگی دارد که باید در بیست و پنجم اکتبر در مورد تمدید معافیت این شرکت برای فعالیت در ونزوئلا علی رغم تحریم های آمریکا علیه شرکت نفت دولتی این کشور تصمیم بگیرد. این تحریم ها بخشی از کمپین واشنگتن برای براندازی نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور سوسیالیست ونزوئلاست.

هدف وزارت خزانه داری آمریکا محدودیت بیشتر تولید نفت ونزوئلا است. آمریکا نگران است پروژه‌های مشترک چورون در ونزوئلا به دولت مادورو کمک مالی بدهد تا بدهی خود را به شرکت رز نفت روسیه بازگردانند. کار باعث تشویق وام‌های بیشتر در آینده می‌شود.

آمریکا همچنین قصد دارد در صورت تغییرات سیاسی در ونزوئلا حضور خود را در صنعت نفت این کشور حفظ کند.

دولت ترامپ بارها ونزوئلا را تحریم کرده و به دنبال محدود کردن معاملات شرکت نفت دولتی این کشور برای قطع دسترسی مادورو به درآمد نفتی است. بیشتر درآمد این کشور آمریکای جنوبی از معاملات نفتی به دست می آید.

شرکت چورون و وزارت خزانه داری آمریکا پاسخی فوری به این اظهارات نداده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....