تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 14:02
کد خبر : 6884

آلمان از بیم کرونا مرزهای خود را می‌بندد

آلمان از بیم کرونا مرزهای خود را می‌بندد

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، برخی رسانه‌های آلمانی از تصمیم دولت آلمان به بستن مرزهای این کشور با سوئیس، اتریش و فرانسه از بیم شیوع ویروس کرونا خبر دادند. به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از رسانه‌های آلمانی، «آنگلا مرکل» صدر اعظم و وزیر کشور آلمان با بستن مرزهای خود با کشورهای یاد

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، برخی رسانه‌های آلمانی از تصمیم دولت آلمان به بستن مرزهای این کشور با سوئیس، اتریش و فرانسه از بیم شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از رسانه‌های آلمانی، «آنگلا مرکل» صدر اعظم و وزیر کشور آلمان با بستن مرزهای خود با کشورهای یاد شده از فردا دوشنبه ساعت هشت شب به وقت محلی موافقت کردند.

این در حالی است که داد و ستد کالا با کشورهای یاد شده کماکان ادامه خواهد داشت. این اقدام دولت آلمان برای مهار ویروس کرونا اتخاذ شده است.

صدراعظم آلمان به تازگی با بیان اینکه بحران کرونا چالشی جدی برای همه کشورهای جهان است تاکید کرد نیاز است از ذخایر مالی استفاده کنیم. صدراعظم آلمان سه‌شنبه گذشته پیش‌بینی کرده بود، بین ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیت این کشور در مقطعی به بیماری کرونا مبتلا خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....