تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 21:54
کد خبر : 38044

آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت

آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت

آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت در تهران و البرز سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی گفت: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای فرمان امام در دو استان تهران و البرز آغاز شد. محمد جعفری سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی اظهار کرد: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای

آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت در تهران و البرز

سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی گفت: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای فرمان امام در دو استان تهران و البرز آغاز شد.

محمد جعفری سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی اظهار کرد: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای فرمان امام در دو استان تهران و البرز آغاز شد.

    به گزارش اقتصاددان  ،  وی افزود:در این طرح  هر سه کیلوگرم گوشت گوساله گرم با قیمت ۲۹۶ هزار تومان در سامانه هست اینجا فروخته می شود و افراد برای تحویل آن می توانند به نزدیک ترین مرکز عرضه محل زندگی خود مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی ادامه داد: این بسته گوشت به صورت مخلوط و با ترکیب ۸۵۰ گرم ران، ۸۵۰ گرم سردست، ۳۵۰ گرم ماهیچه، ۳۰۰ گرم فیله راسته و ۶۵۰ گرم قلوه گاه بدون چربی به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه قیمت این محصولات نسبت بازار مصرف ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر است گفت: این بسته ها از محل گوشت دام نر، جوان تولید داخلی تامین شده است.

جعفری با اشاره به آنکه  این طرح تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت ادامه داد:این طرح فعلا در استان های تهران و البرز اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در صورتی که از این طرح استقبال و همچنین گوشت مورد نیاز توسط تامین کنندگان تامین شود تا ماه مبارک رمضان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امیداریم  با اجرای این طرح جلوی افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور گرفته شود و به کاهش قیمت ها کمک کند.

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....