تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 17:56
کد خبر : 5275

آغاز اعلام اسامی مشمولان «مسکن ملی»/ پالایش چند مرحله‌ای متقاضیان طرح مسکن ملی

آغاز اعلام اسامی مشمولان «مسکن ملی»/ پالایش چند مرحله‌ای متقاضیان طرح مسکن ملی

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایبنا، پروانه اصلانی با اعلام این خبر گفت: متقاضیانی که پیامک را در روزهای آتی دریافت می‌کنند باید با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در خصوص آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، افزود:

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایبنا، پروانه اصلانی با اعلام این خبر گفت: متقاضیانی که پیامک را در روزهای آتی دریافت می‌کنند باید با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در خصوص آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، افزود: در این مرحله از ثبت نام که دوم دیماه به پایان رسید، ۲۳۳ هزار و ۸۲۲ نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر مرحله نخست پالایش متقاضیان با بررسی اطلاعات مربوط به سوابق مالکیت شخصی، استفاده از یارانه و کمک‌های دولتی در حوزه زمین و مسکن و استفاده از تسهیلات بانکی خرید و یا ساخت مسکن به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش این مرحله از ثبت نام به عنوان پذیرش قطعی و نهایی محسوب نمی‌شود، گفت: پذیرفته شدگان غیرقطعی این مرحله با پیامکی که دریافت می‌کنند باید به ادارات کل، شرکت عمران شهرهای جدید و یا بنیاد مسکن، نسبت به محلی که ثبت نام کرده اند مراجعه کرده و با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

اصلانی از پالایش دو مرحله دیگر پس از دریافت پیامک به متقاضیان خبر داد و افزود: بعد از دریافت پیامک، متقاضیان پالایش شده در مرحله اول باید از نظر سکونت و همچنین تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی بررسی شوند و در صورت صحت موارد ارایه شده با واقعیت، به عنوان پذیرفته شده قطعی شناخته شده و در غیر این صورت، جزو حذف شدگان از مرحله نخست ثبت نام قلمداد خواهند شد.

وی بر هوشیاری مردم در این خصوص تاکید کرد و با اعلام این مطلب که امکان خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن به هیچ عنوان امکانپذیر نیست، گفت: هنوز قطعیتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد و دو مرحله پالایش دیگر که اولی سکونت و دومی تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی است در جریان است و متقاضیان باید در این خصوص هوشیاری کامل داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....