تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 19:03
کد خبر : 14624

آشنایی با موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان

آشنایی با موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان

اقتصاددان: موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تجربه و سابقه ۱۸ ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه،  اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز اولین موسسه برتر این حوزه در غرب استان تهران بوده است. 

اقتصاددان: موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تجربه و سابقه ۱۸ ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه،  اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز اولین موسسه برتر این حوزه در غرب استان تهران بوده است.  با توجه به نیاز بکارگیری نیروی کار شایسته و توانمند که در نهایت منجر به افزایش کارایی، اثر بخشی ، بهره وری ، کاهش خسارات و هزینه های ناشی از بی مهارتی کارکنان می گردد و در طولانی مدت منجر به توسعه پایدار میهن عزیزمان خواهد شد، موسسه زبدگان بر آن است تا در جهت احقاق این اهداف و کشف استعداد ها و تربیت نیروهای کاری ارزشمند گامی موثر بر دارد و فاصله بین دانستن و در عمل اجرا کردن را پر نماید.

چشم انداز کلی
موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان به روزی می اندیشد که با تکیه بر اندیشه ای پویا خواستی متعالی و نگاهی ماندگار نیازهای آموزشی هر ایرانی، در سطح عالی را در مجموعه خود مرتفع سازد و با گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی به موسسه ای برتر تبدیل شود.
ماموریت
موسسه زبدگان در زمینه سرمایه گذاری، طراحی و اجرای خدمات آموزشی عالی، تولید و عرضه تکنولوژیهای علمی،اقتصادی ، دانشگاهی قسمت دانشپذیران و دانش پژوهان با تنوع در ارائه آموزش های در سطوح دانشگاهی و استانداردهای بین المللی فعالیت می نماید.
اهم اهداف آتی
۱-     تامین منابع مالی جهت ارائه بهتر خدمات
۲-     حضور در بازارهای جدید با هدف دستیابی به مصرف کننده نهایی
۳-     مشارکت با سایر موسسات و شرکت ها و ارگانهابه منظور همکاری در ارائه خدمات و هم افزایی
۴-     توافقات استراتژیک با شرکت ها ، موسسات و ارگانها با هدف توسعه بازار و سبد کالا
۵-     بهبود شرایط حضور در بازارهای هدف داخلی، منطقه ای و جهانی
۶-      بهبود سیستم های کیفیت رضایت مندی مشتریان
۷-     حفظ حداکثری مشتریان وفادار
برنامه ها و چشم انداز آتی موسسه
دستیابی به اهداف و ترسیم افق های روشن از آینده موسسه در محیط کسب و کار که سرعت رشد تکنولوژی، بازار رقابتی و ذائقه متنوع مشتریان بر پیچیدگی های آن هر لحظه می افزاید، بدون داشتن استراتژی و راهبردهای مشخص و روشن، امری غیر ممکن می نماید.. بنابراین موسسه زبدگان بر آن است تا در جهت حفظ و رشد هرچه بیشتر کسب و کار خود تلاش نماید تا بتواند وارد حوزه های جدید کسب و کار شود و آنها را در سطح بین المللی گسترش دهد تا بهترین تجربه ها را برای مشتریان فراهم آورد و به یک موسسه برتر در کلاس جهانی تبدیل شود.

 استراتژی های موسسه:

حفظ و ارتقا جایگاه موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات آموزش عالی در کشور

ارائه مستمر و مداوم خدمات آموزشی مطابق با استانداردهای روز جهان

توسعه بازارهای موسسه فراتر از بازار داخلی

افزایش مستمر سودآوری

افزایش ظرفیت آموزشی استراتژیک

توسعه توانمندی نیروی انسانی موسسه در جهت دستیابی به اهداف

استفاده بهینه از منابع اولیه، تجهیزات و انرژی

بروز رسانی و ارتقا سیستم های مدیریتی ثبت شرکت

صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی موسسه

تثبیت برند با افزایش رضایتمندی مشتریان

گزارش فعالیت های اجتماعی موسسه
۱-     فعالیت کاری :
آموزش عالی زبدگان در سال ۱۳۸۳ به منظور برگزاری دوره های آموزش عالی برای علاقه مندان و افراد جویای کار تاسیس گردید. هدف اصلی این موسسه افزایش توانایی کیفیت آموزشی در قشر دانش پذیران می باشد.
این موسسه برای کمک به اجرای رسالت خود استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸  را به عنوان استاندارد سیستم مدیریت کیفیت انتخاب کرده و اهداف زیر را به دنبال دارد:
۱-ارتقای کیفیت آموزش عالی
۲-کاهش هزینه های آموزشی در راستای افزایش کیفیت
۳-پرورش نیروی کارآمد
۴-ارتقای سطح آموزش مجازی
۵-استاندارد سازی مجازی
۶-بهبود محیط کار و فراینده ، رضایتمندی مشتری و بر آن است تا بیش از گذشته نسبت به نیل به اهداف مذکور اهتمام ورزد.
۲- محیط زیست:
-مصرف بهینه و بازیافت کاغذ
-تلاش برای الکترونیکی کردن ثبت نام ها ، نظرسنجی ها، درخواست ها و مکاتبات
۳-حقوق مصرف کننده:
-نظرسنجی از مشتریان
-باز مهندسی فرایندها مطابق با نظرات مشتریان
-استفاده از خدمات رفاهی در موسسه
-ارائه تخفیفات ویژه
– پیاده سازی سیستم CRM در تمامی بخشهای موسسه
 ۴- همکاری با سایر شرکتها و ارگانها:
-گسترش همکاری با سایر موسسات داخلی و خارجی به منظور حصول سینرژی و ارائه خدمات با کیفیت بهتر
– ارائه خدمات با تخفیف ویژه به شرکتها، موسسات و ارگانهای همکار
ارزش های سازمانی
ما خود را متعهد به رعایت اصول زیر نسبت به ذی نفعان می دانیم:
۱-تعالی کارکنان
۲-برآوردن نیازهای آموزشی مشتریان
۳-امانت، انصاف و صداقت در روابط با ذی نفعان
۴-رازداری و حفظ اسرار کارکنان و مشتریان
۵-ارائه خدمات آموزشی استاندارد
۶-خدمت به بهبود و توسعه فضای کسب و کار
۷-رعایت مقررات و دستورالعمل های داخلی و بین المللی

مزیت رقابتی موسسه

در اختیار داشتن نیروهای کارآمد، مجرب، جوان، تحصیلکرده و با استعداد، که با درایت و کارآزمودگی خود در جهت ارتقای موسسه در تلاش هستند.

بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و روزآمد

ارائه خدمات متناسب با نیاز های جامعه و تقاضای مشتریان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....