تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 20:43
کد خبر : 62983

«آذری جهرمی» در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

«آذری جهرمی» در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

محمدجواد آذری جهرمی که پس از اتمام مسئولیتش به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به کار بود، به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت. محمدجواد آذری جهرمی در دولت دوازدهم از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ ریاست وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده داشت و

محمدجواد آذری جهرمی که پس از اتمام مسئولیتش به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به کار بود، به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت.

محمدجواد آذری جهرمی در دولت دوازدهم از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ ریاست وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده داشت و با پایان دوران ریاستش بر این وزارتخانه، به عنوان کارمند در جایگاه سازمانی کارشناسی در معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به کار شد.

وی در جریان تحویل وزارت ارتباطات به عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم، درباره آینده کاری خود گفت: «کارمند وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت هستم و مانند یک کارمند در محل کار حاضر می‌شوم.»

«آذری جهرمی» در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر ،   اما مطابق با نامه‌ای که از سوی تقی محمدی معاون توسعه منابع شرکت ارتباطات زیرساخت به وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده است، به نظر می‌رسد محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات از این پس در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ذیل وزارت ارتباطات) مشغول به کار خواهد شد.

در این نامه این‌طور عنوان شده که «در راستای اعلام نیاز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به تخصص و خدمات محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت از تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ با انتقال وی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات موافقت می‌کند.»

«آذری جهرمی» در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....