تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 9:23
کد خبر : 37482

آخرین یارانه معیشتی سال ۹۹ واریز شد

آخرین یارانه معیشتی سال ۹۹ واریز شد

شانزدهمین یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی شب گذشته به حساب سرپرست خانوارها واریز شد. همچنین سومین قسط از دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارها کسر شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ ۲۴ آبان ماه سال گذشته بود که قیمت بنزین به صورت ناگهانی افزایش

شانزدهمین یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی شب گذشته به حساب سرپرست خانوارها واریز شد. همچنین سومین قسط از دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارها کسر شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ ۲۴ آبان ماه سال گذشته بود که قیمت بنزین به صورت ناگهانی افزایش یافت؛ این افزایش قیمت برای بنزین سهمیه‌ای ۵۰درصد و برای بنزین آزاد ۲۰۰درصد بود. پس از افزایش قیمت بنزین، درآمدهای حاصل از آن ۳۰هزار میلیارد تومان اعلام و مقرر شد تا این رقم برای ۶۰میلیون ایرانی واریز شود. در دوم آذر ماه۹۹ نیز اولین مرحله از این یارانه به حساب سرپرست خانوارها واریز شد.

بر اساس آخرین تصمیم، مقرر شد تا بر حسب تعداد اعضای خانوار، یارانه‌ای بین ۵۵ تا ۲۰۵هزار تومان برای خانواده‌های ایرانی واریز شود؛ یعنی خانوارهای یک نفره ۵۵هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۱۳۸هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانوارهای پنج نفره ۲۰۵هزار تومان یارانه دریافت کنند.

حال ۱۶ماه از این تصمیم می‌گذرد و واریز این یارانه معیشتی همچنان ادامه دارد؛ ساعت۲۴ شب گذشته نیز شانزدهمین مرحله از یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵هزار تومانی، به عنوان آخرین یارانه معیشتی در سال۹۹ به حساب خانوارها واریز شد.

در پایان گفتنی است؛ سومین قسط از دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارها مشمول این وام کسر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....