تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 18:45
کد خبر : 107989

آخرین مهلت ادارات برای صدور احکام رتبه بندی اعلام شد

آخرین مهلت ادارات برای صدور احکام رتبه بندی اعلام شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم رتبه‌بندی ۷۱۵ هزار معلم برای دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» تا خبر داد. اقتصاددان: صادق ستاری‌فرد ، با بیان اینکه امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم رتبه‌بندی ۷۱۵ هزار معلم برای دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» تا خبر داد.

اقتصاددان: صادق ستاری‌فرد ، با بیان اینکه امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» اقدام کنند.

وی افزود: قرار است در این مرحله و برای آبان ماه ، حکم آموزشیار معلم را برای همه معلمان صادر کنیم. بعد از صدور این احکام یعنی بلافاصله از فردا صبح، صدور احکام قطعی را آغاز می‌کنیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است اظهار کرد: هر دو افزایش، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد باردیگر تاکید کرد که امور اداری مناطق حتما تا ساعت ۱۸ امروز نسبت به باقی مانده صدور احکام و ترمیم حقوق اقدام کنند. امروز صدور احکام بسته و برای خزانه ارسال می‌شود تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه در این ماه هم ترمیم حقوق و هم مزایای آموزشیار معلم برای مشمولان پرداخت شود.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در روزهای اخیر برای صدور احکام معلمان قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....