تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 21:34
کد خبر : 37612

آخرین صورتحساب سهام عدالت

آخرین صورتحساب سهام عدالت

 سهام عدالت یک میلیونی چقدر شد؟ بعد از مصوبه‌‌ رئیس سازمان بورس که تزریق ۹ هزار میلیارد تومان نقدینگی را به بازار تایید کرد، انتظار می‌رفت شرایط بورس بهتر شود. اما روند نزولی در معاملات بازار امروز ادامه داشت و سهام عدالت نیز با افت قیمت همراه بود. به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت

 سهام عدالت یک میلیونی چقدر شد؟

بعد از مصوبه‌‌ رئیس سازمان بورس که تزریق ۹ هزار میلیارد تومان نقدینگی را به بازار تایید کرد، انتظار می‌رفت شرایط بورس بهتر شود. اما روند نزولی در معاملات بازار امروز ادامه داشت و سهام عدالت نیز با افت قیمت همراه بود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  در آغاز معاملات امروز یک سری تحرکات ناشی از مصوبه شب گذشته سازمان بورس برای تزریق ۹ هزار میلیارد تومان به بازار دیده شد، اما با گذشت کمتر از دو ساعت از آغاز معاملات روز شاخص روند نزولی را طی و در پایان معاملات دوشنبه ۱۱ اسفند شاخص بازار نزدیک به ۴ هزار واحد افت کرد.

با وجود اینکه نماد فولاد تاثیر مثبتی بر شاخص داشت اما صف فروش نمادهای فملی و خودرو نیز تاثیر منفی بر ارزش سبد سهام عدالت گذاشتند.

سهام عدالت 11 اسفند 99 اقتصاددان نوشته

ارزش سبد سهام عدالت در پایان معاملات امروز به ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت امروز نسبت به روز گذشته (۱۰ اسفند) معادل ۰/۱۶ درصد کاهش داشت.

ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت قابل فروش به شش میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و ارزش ۳۰ درصد از آن به سه میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....