تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 18:36
کد خبر : 46726

آخرین خبرها از ثبت نام انتخابات

آخرین خبرها از ثبت نام انتخابات

صادقی و مطهری ثبت نام کردند سومین روز از ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه می یابد. تا این لحظه در سومین روز ثبت نام چهره هایی چون علی مطهری،محمود صادقی و رامین مهمانپرست در ستاد انتخابات حضور یافتند و ثبت نام کردند.

صادقی و مطهری ثبت نام کردند

سومین روز از ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه می یابد. تا این لحظه در سومین روز ثبت نام چهره هایی چون علی مطهری،محمود صادقی و رامین مهمانپرست در ستاد انتخابات حضور یافتند و ثبت نام کردند. امروز همچنین وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات از فرایند ثبت نام‌ها بازدید کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور، مجموعاً در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.

در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افرادی چون علی مطهری و محمود صادقی نماینده سابق مجلس،رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور در خیابان فاطمی در انتخابات ثبت نام کردند. همچنین محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد کشور حاضر شد.

امروز همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی،وزیر کشور و جمال عرف،رئیس ستاد انتخابات کشور در محل ثبت نام حاضر شدند و از روند ثبت‌نام ها بازدید کردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در محل ثبت نام گفت: اگر مسئولین ثبت نام اعلام می‌کنند ثبت نام کنندگان حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند، باید این موضوع رعایت شود و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می کنم. اینکه داوطلبی اصرار می کند جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند، ما به عنوان مسئول ستاد انتخابات و یا رسانه‌ها باید این مسئولیت اجتماعی را گوشزد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم.

مشکلی با شورای نگهبان نداریم

همچنین رحمانی فضلی، وزیر کشور با تاکید بر اینکه هم شورای نگهبان و هم وزارت کشور در فرآیند ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون عمل می‌کنند،گفت: هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم و هماهنگی کامل در حال انجام است؛ پس از اخذ مدارک کسانی که شرایط لازم از نظر شورای نگهبان ندارند، دسته بندی می‌کنیم و آن را تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....