۱۴ جمله برای تاثیرگذاری بر مشتریان
۱۴ جمله برای تاثیرگذاری بر مشتریان

  تحقیقات مختلف نشان داده مشتریان عاشق شنیدن برخی از جملات هستند که مهم‌ترین این جملات عبارتند از: چطور می‌توانم به شما خدمت (کمک) کنم (در اولین ملاقات با مشتری) این محصول یا خدمت مخصوص شماست (در زمان ارائه یک پیشنهاد خاص به مشتریان خاص) این فقط برای شما رایگان است (در زمان ارائه یک […]

 

تحقیقات مختلف نشان داده مشتریان عاشق شنیدن برخی از جملات هستند که مهم‌ترین این جملات عبارتند از:

چطور می‌توانم به شما خدمت (کمک) کنم (در اولین ملاقات با مشتری)

این محصول یا خدمت مخصوص شماست (در زمان ارائه یک پیشنهاد خاص به مشتریان خاص)

این فقط برای شما رایگان است (در زمان ارائه یک خدمت یا محصول رایگان به مشتریان خاص)

ما می‌توانیم این مشکل شما را حل کنیم (در زمان مذاکره با مشتری درباره مشکلات او)

اجازه بدید ببینم خواسته‌تان را درست متوجه شدم (زمانی که متوجه نیازهای مشتری نمی‌شویم)

ممنون که این نکته را به ما یادآوری کردید (در زمان طرح شکایت یا پیشنهاد از طرف مشتری)

نمی‌دانم، ولی جوابش را پیدا می‌کنم و خدمت‌تان می‌گویم (در زمان طرح سوال یا شکایت از طرف مشتری)

ایده‌تان عالیه (زمانی که مشتری خواهان تغییری در محصول می‌شود)

حق کاملا با شماست، ما مسئولیت این اشتباه را می‌پذیریم (زمانی که مشتری به دلیل خطای شرکت، شاکی است)

اجازه بدید با هم یک راهکار منصفانه پیدا کنیم (زمانی که می‌خواهیم اشتباه‌مان را جبران کنیم)

از کار کردن با شما خوشحالیم (پس از قطعی شدن سفارش)

من شما را لحظه به لحظه در جریان سفارش‌تان قرار می‌دهم (پس از قطعی شدن سفارش و برای جلب اعتماد مشتری)

مطمئن باشید، همان چیزی را تحویل می‌دهیم که سفارش دادید (پس از قطعی شدن سفارش و برای جلب اعتماد مشتری)

مطمئن باشید که به موقع و طبق زمان تعیین شده، سفارش را به دست‌تان می‌رسانیم (پس از قطعی شدن سفارش و برای جلب اعتماد مشتری)

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

ع

  • منبع خبر : اقتصاددان