برخی شرکتهای تبلیغاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود، مدارس و دانشآموزان را هدف قرار دادند و برنامههای تبلیغاتی نیز در این فضا ساخته شد.
برخی شرکتهای تبلیغاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود، مدارس و دانشآموزان را هدف قرار دادند و برنامههای تبلیغاتی نیز در این فضا ساخته شد.
به دنبال این موضوع امروز آموزش و پرورش طی اطلاعیهای از ممنوعیت این فعالیتها خبر داد.
محسن حاجیمیرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تاثیر نقد رسانه ها در پیشبرد برنامههای آموزش و پرورش در واکنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:
از شما و سایر خبرنگاران محترم برای پیگیری موضوع متشکرم. در آموزش و پرورش همه مدیران باید از ظرفیت نقد و شناخت رسانه ها برای فهم بهتر موضوعات، اطلاع دقیق تر از وقایع و بهبود نقاط ضعیف عملکردی استفاده کنند.
- منبع خبر : اقتصاددان