تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 11:48
کد خبر : 37076

صفحه مروج ناهنجاریهای اخلاقی مسدود شد

صفحه مروج ناهنجاریهای اخلاقی مسدود شد

رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری متهمی خبر داد که با راه‌اندازی صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی، اقدامات هنجارشکنانه و غیرقانونی انجام می‌داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ “ابراهیم پرسا” در تشریح این خبر گفت: کارشناسان این پلیـس در پی رصد و پایش فضای مجازی، با صفحه‌ای دریکی از شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که اقدام

news 14 اقتصاددان نوشته
رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری متهمی خبر داد که با راه‌اندازی صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی، اقدامات هنجارشکنانه و غیرقانونی انجام می‌داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ “ابراهیم پرسا” در تشریح این خبر گفت: کارشناسان این پلیـس در پی رصد و پایش فضای مجازی، با صفحه‌ای دریکی از شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که اقدام به انتشار اعمال منافی عفت و اشاعه فساد و فحشاء می‌کرد.

وی افزود: محتوای بارگذاری شده بر روی این پیچ برخلاف موازین شرعی و در تضاد با قوانین جاری کشور بود که در همین راستا شناسایی گرداننده آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان گلستان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گلستان اظهار داشت: با شروع تحقیقات و بررسی‌های فنی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات موفق پلیسی دستگیر شد و تجهیزات وی نیز توقیف گردید.

سرهنگ پرسا تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد متهم گرداننده چند کانال و صفحه دیگر نیز می‌باشد، وی در ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود بود و با روش‌های فریبکارانه سعی در گمراه نمودن کارشناسان پلیس را داشت ولی پس از مواجه‌شدن با مستندات و ادله غیرقابل‌انکار به جرم خود اعتراف کرد و هدف خود از انتشار محتوای برخلاف عفت عمومی را افزایش دنبال کنندگان عنوان نمود.

این مقام انتظامی گفت: پلیس فتا ضمن رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش روانی جامعه با قاطعیت و برابر قانون رفتار خواهد نمود، لذا کاربران می‌بایست بامطالعه قانون جرائم رایانه‌ای از بایدها و نبایدهای فعالیت در فضای مجازی اطلاع داشته باشند و به هنجارهای جامعه و قوانین جاری کشور احترام بگذارند.

رئیس پلیس فتا استان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی و یا نیاز به دریافت مشاوره مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.
ت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....