انتظار شرکت لبنیاتی از جشنواره خرید «دوبل ۱۱» برای ارتقای فرصت های تجاری
انتظار شرکت لبنیاتی از جشنواره خرید «دوبل ۱۱» برای ارتقای فرصت های تجاری

در حالی که به جشنواره سالانه تجارت الکترونیک آنلاین سالانه چین به نام «دوبل 11» نزدیک میشویم، شرکت لبنیاتی a2 که در بورس اوراق بهادار استرالیا فهرست شده، مشتاقانه منتظر این فرصت است تا از پتانسیل تجاری خود در بازار بیشتر استفاده کند.

شیائو لی، مدیر اجرایی چینی شرکت لبنیاتی a2، که یک شرکت تغذیه لبنیاتی فهرست شده در ASX (بورس اوراق بهادار استرالیا) و NZX (بورس نیوزلند) است، به شین هوا گفت: «دوبل ۱۱» یک رویداد سالانه بزرگ برای ما است. ما با چندین پلتفرم تجارت الکترونیک همکاری می کنیم و تبلیغات مختلف نیز با فضای خرید این جشنواره مطابقت دارد.

لی گفت: «دوبل ۱۱ اکنون در واقع به یک کارناوال خرید آنلاین و آفلاین برای همه افراد تبدیل شده است. این واقعا یک فرصت برای ما است.»

جشنواره خرید آنلاین، که سالانه در ۱۱ نوامبر برگزار می شود، یک گشت و گذار بزرگ برای خرید آنلاین است که به عنوان فرصتی برای نمایش طیف گسترده ای از کالاها در سراسر جهان تلقی می شود.

این شرکت لبنیاتی با نگاهی به ۱۰ سال فعالیت خود در چین، حضور خود را به صورت آنلاین و آفلاین از طریق پلتفرم های مختلف مانند سوپرمارکت ها و برخی از خرده فروشان آنلاین برجسته افزایش داده است.

طبق آمار این شرکت، رشد درآمد سال مالی ۲۰۲۲ آن تا ۱۹٫۸ درصد رسیده که بخشی از آن ناشی از رشد قوی فروش در چین است.

از نظر لی، به طور کلی بازار چین به خوبی حرکت خود را حفظ کرده است و به شرکت وی کمک کرده تا به نقاط عطف جدیدی در سهم بازار دست یابد.

لی به شین هوا گفت که این شرکت با بهبود استانداردهای زندگی مردم، افزایش تقاضای زیادی برای محصولات لبنی با کیفیت بالا و متنوع در چین می بیند.

لی افزود: من معتقدم که نشاط اقتصاد چین در آینده بیشتر آزاد خواهد شد.

ز